Sunday, December 28, 2008

I MiSz mY DaDdy..


Asslamualaikum wbt...

i was just wandering all alone on my bed...

suddenly i teringat my dad...

really miz him..

ayah aku meninggal masa aku form 5...mmg Allah swt saje yang tahu betapa sedih,kecewa, devestated i was masa tu...masuk this year, dah 2 and a half years he left us...everytime we visited his grave...it made me cry inside..biasalah..xkan nanges depan family..

nways...aku just tetibe nak share about my dad...

then aku sedar..kematian leh datang bila2 masa je...kita je yang kena sentiasa bersedia dengan yang bakal menimpa diri kita nnt...
sebab..kalo x...theres no turning back..kita da tak leh taubat..kita just tggu hukuman kita di akhirat....ueen cite...sebelum ayah pergi...time tu kat umah..ayah pandang ueen dengan penuh sayu..maybe he knows he's time is coming ahead...masa kat hospital,ayah terus kena admit masuk ICU..time tu berserah je..time tu jugak,kakak,aku and amer xde kat umah..masing2 kat asrama..amer and aku,kakak kat kolej...10.44, nurse panggil ibu,katanya ayah nak jumpa..before she stepped into the ICU room..ayah mengehembuskan nafas yang terakhir pada 10.45 malam tu...7 April 2006 hari Jumaat...
aku dapat taw masa aku kat asrama...nasib cikgu aku sanggup hantar sampai ke melaka and pakcik aku amek aku and amer...
thats about it...
the most unforgetable day of my entire life at this moment...

sekarang ni...ibu je yang mampu wat aku rasa lebih gigih untuk teruskan hidup...
baru2 ni jugak..my uncle passed away...adik kepada arwah ayah aku...

k...aku rasa takat ni je kot...i will never forget ayah...aku rindu sangat ayah...huhu..

No comments:

Post a Comment