Tuesday, December 30, 2008

SeLaMaT MeNyAmBuT MaAl HiJrAh...


Asslamualaikum sahabat2!....tahun baru islam....so,apa azam tahun baru anda? Aku?? Ermmmm....azam aku :

1) nak perbaiki lagi iman aku...

2) be more responsible!

3) DIET! hahahahhahhahahahahaha..but,serious..hehe

4) siapkan report LI aku cepat2!

5) menjadi seorang yang berjaya dalam hidup (cewah..apa? ingat darjah 1??!!!)




Anyways...i think thats all for now...hehehe...remember...be what you believe you are to believe..hehehe...aku hargai hidup aku..aku hargai pemberian Allah swt...aku hargai semua yang datang dalam hidup aku....be a positive thinker...you'll end up being a very happy person...sure there are problems to deal with here and there..but..it is ourselves to make the problem go away..change ur attitude..and u can change ur life...peace out! Toodles!

No comments:

Post a Comment