Saturday, December 27, 2008

FiRsT SeKaLi...

HaHa...
Assalamualaikum WBT..
Saya Putri..
Putri Salina Rais Binti Ismail..
wahh...full taw!
hehehe...
well..as all may know..this is not the first time i've created my blog...there were previous versions...but let it be a secret between us right!
hehehe...
Ok!
lets get started..

On ur LEFT..hehe...pic adek beradek kuh!
kakakku,ueen,aku and kat belakang so called prince charming ..my brother amer..adik taw bukN ABANG!
hehe..
I have a wonderful life...obviously..hehehe...somehow..we are tottaly aware that problems are always lurking all around..so..face it! duh!
had my own problems...tapi..kalo lari..konpem xselesai...so aku selesaikanlah!
aduh!
hehe..
dok giggle jer..huhu..
k..
well..thats all i guess...actually...aku wat blog ni gle awal pagi..hehehe..xwat pape kan...hehehe..
Bawah pulak..my beautiful parents...how lovely..hehe





No comments:

Post a Comment